Wednesday 15 November 2017

Gods Gave Forex


Guds gave ATR Seks måneders live testing For dagens innlegg ønsket jeg å skrive litt om gudens gave ATR ekspertrådgiver, som jeg ikke har skrevet et innlegg om en stund. Denne ekspertrådgiveren, for de som ikke kjenner det ennå, var en modifikasjon jeg programmerte fra den originale gudgave v 7c programmert av Matt Edmonds. Etter å ha testet den første EA i en periode på ett år bestemte jeg meg for å legge til ATR justeringsendringer for å gjøre det mer selvtillit til å endre markedsforholdene. Det vil si, jeg ville gjøre EA mer pålitelig. Hvis du vil lære litt mer om disse endringene, sørg for at du får tilgang til gudgaven ATR-etiketten på rullegardinlisten på venstre side av nettsiden. Guds gave ATR EA har handlet på live-kontoer siden mars 012009. Jeg har gjort ukentlige kommentarer om sin handel fra den første ukens handel for mitt ukentlige nyhetsbrev, og ved å gjøre det har jeg fått et glimrende bilde om ytelsen, målene sine, hva det kan oppnå og hva det ikke kan. Guds gave ATR har sikkert vist seg å være pålitelig og konsistent med backtesting resultater. Det har vist seg gjennom live testing at det kan fungere som jeg hadde tenkt på det. Følgende bilde viser gudgavehandel fra 1. mars til 6. måneders årsdagen for september den første. - Som du kan se har gudspesen hatt vanskelige tidsperioder som det er spådd av backtesting, men det har alltid vært i stand til å komme ut av disse periodene gjennom bruk av trend som følger bransjer som gjør at det gir mye mer penger enn beløpet det mister i løpet av disse trekke ned perioder. Guds gave ATR fortsetter å ha alle nødvendige krav til et langsiktig stabilt lønnsomt handelssystem og frem til nå har systemet oppfylt alle mine forventninger. Jeg er veldig ivrig etter å se hvordan denne ekspert utfører de følgende månedene når vi sannsynligvis vil se litt mer volatilitet på valutamarkedet. Hvis du vil lære mer om gudgaven ATR, dens logikk, handler og hvordan du kan handle det lønnsomt i forexmarkedet med realistisk fortjeneste og trekke ned forventninger, vær så snill å vurdere å kjøpe min eBok på automatisert handel eller abonnere på mitt ukentlige nyhetsbrev å motta oppdateringer og sjekke live og demo kontoer jeg kjører med flere ekspertrådgivere. Jeg håper du likte denne artikkelen Tråd: GUD GAVE ATR Koden for 5 siffer fungerte bra, jeg er nysgjerrig på å finne ut hvilket stykke magisk kode du la til. -) Justeringene til den opprinnelige roboten og optimale innstillinger er alt arbeid av Daniel fernandez, Gjennomgang av alt Forex Som en takk til dere, vil jeg legge inn innstillingene for eurusd, 1h par. Roboten har lignende resultater på usdjpy-paret, og hvis du liker dem også, vennligst ta kontakt med Daniel og kjøp ham en kaffe, han jobber virkelig på sin side, vurderer en zillionroboter og selger de optimerte settngene og backtest resultater for de som overlevde kriteriene til svært lave priser. Annet enn det, er han en ærlig person, svarer på posten sin nesten umiddelbart. vanskelig å finne i dag. Her går, eurusd 1t, ingen maler, ingen andre indikatorer som trengs enn de som allerede er på MT4-plattformen MagicNumber0 RiskFactor26 SignalMailfalse EachTickModetrue LotsATRtrue Lots0.1 Slippage2 miniaccountfalse OrdersATRtrue PercentageATRSL30 PercentageATRTP2000 PercentageATRTL70 StopLossModetrue StopLoss70 TakeProfitModetrue TakeProfit150 TrailingStopModetrue TrailingStop30 UseHourTradetrue FromHourTrade10 ToHourTrade10 RequiredStochLevelSelltrue StochSell40 RequiredStochLevelBuytrue StochBuy60 stochShort1 stochMed20 stochLong50 ShortStochSellEntry70 ShortStochBuyEntry20 ShortStochSellExit40 ShortStochBuyExit50 MaxStochDiffMedvsLongtrue MaxStochDifference8 TwoPeriodExitMultiple16 EMAPeriod40 God handel for alle, Wendy Jeg tror ikke Daniel vil være så glad for at du bare publiserer sitt ettårige hardt arbeid her, gjennom basen EA er gratis en, men Daniel tilbrakte mye tid til å stille den. Junior medlem Bli medlem Mai 2009 Innlegg 2 Hei. Hei, jeg heter Daniel Fernandez, og jeg er webmaster på Reviewing Everything Forex og personen som endret gudens gave ea og opprettet gudspesken ATR ekspertrådgiver. Jeg er egentlig ikke så opprørt om noen som legger inn et sett med innstillinger og backtesting-resultatene på dette forumet (selv om jeg ville ha verdsatt det om personen hadde bedt meg om det før). Jeg antar at personen bare ville ha noen funksjoner lagt til ea og likevel, det meste av koden på ea er åpen kildekode. Jeg vil sette pris på det hvis folk som lastet ned og likte denne ekspertrådgiveren, ville vurdere å besøke nettstedet mitt. Jeg har et nyhetsbrev der jeg tilbyr kommentarer fra gudens gave ea og andre eksperter hver uke. Jeg handler for tiden med gudgave ATR på mer enn 4 live-kontoer. Jeg har nylig programmert en ny versjon som inkluderer 5-sifret meglerstøtte, samt noen andre modifikasjoner for å gjøre ea mer pålitelig. Det er også en håndbok jeg skrev som er tilgjengelig for alle som enten kjøper min eBok eller abonnerer på mitt nyhetsbrev (eller kjøper meg en kopp kaffe for den saks skyld). Uansett, jeg vil gjerne takke alle for deres interesse for min versjon av gudens gaveekspert. Medlem Bli med dato Nov 2008 Innlegg 83 Hyggelig å se deg her på dette forumet. Jeg tror du burde også gi æren til den opprinnelige forfatteren (mattnz) for alt hans harde arbeid som han distribuerte fritt uten å spørre noe i retur. Hei, jeg heter Daniel Fernandez, og jeg er webmaster på Reviewing Everything Forex og personen som endret gudens gave ea og opprettet gudspesken ATR ekspertrådgiver. Jeg er egentlig ikke så opprørt om noen som legger inn et sett med innstillinger og backtesting-resultatene på dette forumet (selv om jeg ville ha verdsatt det om personen hadde bedt meg om det før). Jeg antar at personen bare ville ha noen funksjoner lagt til ea og likevel, det meste av koden på ea er åpen kildekode. Jeg vil sette pris på det hvis folk som lastet ned og likte denne ekspertrådgiveren, ville vurdere å besøke nettstedet mitt. Jeg har et nyhetsbrev der jeg tilbyr kommentarer fra gudens gave ea og andre eksperter hver uke. Jeg handler for tiden med gudgave ATR på mer enn 4 live-kontoer. Jeg har nylig programmert en ny versjon som inkluderer 5-sifret meglerstøtte, samt noen andre modifikasjoner for å gjøre ea mer pålitelig. Det er også en håndbok jeg skrev som er tilgjengelig for alle som enten kjøper min eBok eller abonnerer på mitt nyhetsbrev (eller kjøper meg en kopp kaffe for den saks skyld). Uansett, jeg vil gjerne takke alle for deres interesse for min versjon av gudens gaveekspert. Guds gave ATR, som gjør en god EA til en dårlig. Jeg visste at det var bare et spørsmål om tid før den vanlige forexmengden tok tak i min guds gave ATR ekspertrådgiver. I de siste månedene har jeg sett en utdatert versjon av min ea på flere nettsteder og fora, og uunngåelig har de begynt å teste systemet da de tester alle andre ekspertrådgivere der ute. Jeg synes virkelig det er synd. Grunnen til at jeg holder ea til meg selv og kundene mine, er fordi jeg tror at det er nødvendig med en viss grad av kunnskap for å handle denne sakkyndige rådgiveren, og jeg liker å tjene som veiledning til de som kjøper min e-bok eller abonnere på nyhetsbrevet mitt i Bestill for dem å bruke systemet riktig. Nedenfor peker jeg på de viktigste forskjellene mellom hvordan jeg bruker ea og hvordan andre har testet det for at du skal vite hva de store forskjellene i handel er: Hvordan bruker jeg systemet: Jeg videresender testet gudens gave 7c logikk for 14 måneder før det ble lagt på en live konto, så programmerte jeg gudspesen ATR, testet den på 15 forskjellige valutapar. Jeg fant ut hvilke som ea jobbet med og optimaliserte dem fra desember 1999 til desember 2008. Jeg lagde flere risikoprognoser for å sikre at ea vil handle så trygt som mulig på live kontoer. Jeg kjører deretter disse innstillingene på fire separate live kontoer, to forskjellige sett med innstillinger for EURUSD en for GBPUSD og en for USDJPY. Jeg testet ekspertene på en realiable vps med tredobbelt redundant internettforbindelse og gjorde investorens passord tilgjengelig, samt en ftp med jevnlig oppdaterte resultater til abonnenter på nyhetsbrevet. Jeg handler gjennom drawdown og profit og har bekreftet flere ganger konsistensen jeg får mellom live og backtesting resultater. Jeg skrev en håndbok for å hjelpe folk med å forstå hva som skjer under hetten jeg startet Gods Gift ATR-utfordringen for å inkludere kontrollerte tredjepartsresultater i eksperthistorikken. Hvordan folk tester det nå på forumene: De gjør ikke riktig backtesting og optimalisering fra 1999, de få som bruker bare det siste året eller de siste månedene, passer denne ekstremt kurven til ea. De fleste av dem har ikke den minste ideen om hvordan dette systemet fungerer. De gjør ikke noen risikoanalyse og handler bare for å se hva som skjer. Noen ganger handler de på mer enn 5 valutapar på samme konto (dette er på alle måter en sikker måte å slette kontoen) (Jeg handler bare en per konto. Av meget gode grunner) De handler det på alle par med samme innstillinger, uten noen preoptimisering. De tester også ea på noen par som jeg vet sikkert, ea er IKKE langsiktig lønnsom, noen ganger ikke engang kort sikt i det hele tatt. De kjører en utdatert versjon av ea som de tilpasset for å bruke fem siffermeglere, men dermed ødela de ATR-pengene ledelsen og markedsordningsstørrelseslogikken (igjen, de synes å mangle forståelse for hvordan systemet fungerer) Som du kan se, de store forskjellene mellom hvordan jeg tester ea og hvordan den blir testet i fora er bare for stor. Uunngåelig vil de utelukke at ea er urentabel etter hvert fordi de handler den på feil måte. Hvorfor begynner jeg ikke å legge ut på forum og dele alle resultatene mine gratis med alle og hjelpe dem med å lykkes. Jeg er ikke interessert i det. Folk som går til fora er noen ganger arrogant og uvillige til å forandre seg om sakkyndige rådgivere og automatisert handel. De vil at du skal forklare alt for dem og på en eller annen måte gjøre dem lønnsomme i forex trading. Jeg er ikke interessert i å kjempe med folk om hvordan dette skal testes eller handles osv. Dette er grunnen til at jeg aldri spurte forumadministratoren om å fjerne gudens gave atr da denne utdaterte versjonen ble lagt ut på et forum for noen måneder siden, fordi jeg vet at selv om ea er der ute for alle, vil bare en av ti tusen kunne finne innstillingene og handle det på riktig måte og med nok disiplin. Av den grunn, som jeg forklarte tidligere, holder jeg bare gudspesken ATR ea og testing til de menneskene som er forpliktet til å lese innleggene mine, gjøre et veldig lite kjøp og endre måten de tenker på automatiserte handelssystemer. Automatisert handel krever innsats, krever kunnskap og mest av alt, det krever engasjement, noe som jeg føler mengden som leter etter alt på en sølvplate ikke har. Som du ser, kan folk på fora bli helt gode systemer til fryktelige, bare ved å være helt uansvarlige og usammenhengende med deres testing. Hvorfor i verden ville de teste ea på flere valutapar på samme tid på samme konto. og alle med samme innstillinger. Jeg vet ikke. Det er bare en konsekvens av at de ikke vet hva de gjør. Det verste med dette er at de kan få en måned eller to av profitt og noen, et eller annet sted vil kjøre det på en live konto og tape penger på grunn av uansvarligheten til de menneskene som teste disse systemene bare for det. For å teste et handelssystem må du forstå hva det gjør, og hvordan det gjør det best, det handler ikke om å kaste systemet til testing som du passer. Hvis du er interessert i å lære mer om gudens gave atr, vær så snill å kjøpe min eBok på automatisert handel eller abonnere på mitt ukentlige nyhetsbrev for å motta oppdateringer og sjekke live - og demo-kontoer som jeg kjører med flere ekspertrådgivere. Jeg håper du likte artikkelen The Gods Gift ATR Ett år med testing og telle I dag er jeg veldig glad for å kunngjøre det ettårige årsdagen for God8217s Gave ATR-handelssystem. For ett år siden begynte jeg live testing av denne ekspertrådgiveren og handelssystemet har ikke gjort noe annet enn å vise sin evne til å bevare kapital under ugunstige markedsforhold og ta lønnsomme handler under riktig vær. Dette setter God8217s Gift ATR opp med bare en svært utvalgt gruppe handelssystemer som har kunnet oppnå dette viktige ettårige live tradingmerket med tilfredsstillende resultater. Den viktigste prestasjonen til God8217s Gift ATR-som ikke er enkelt tilgjengelig fra et annet handelssystem, jeg vet 8211, er at jeg har gjort en backtest av hele live testperioden for alle valutaparene EA handler for tiden. Resultatene forteller oss at God8217s Gift ATR er tilbakevendende testing konsistent. Hva betyr dette. Det betyr ganske enkelt at ekspertrådgiverens simuleringer er en nøyaktig representasjon av handelsverdenen. Videre reflekterer simuleringer også at God8217s Gift ATR utfører enda bedre i live-test enn i tilbakertesting. 82118211 Hvorfor er backlive testing konsistens så viktig. Når du har en lang periode med sammenhengende tilbake - og live-testresultater, kan du bare si at simulasjonene du har for EA, er en realistisk representasjon av expert8217s ytelse de siste X årene, noe som gjør simuleringer mye mer gyldige og effektivt å gjøre dem til et sant fyrtårn for prediksjon av risiko - og profittmål. Med simuleringene av God8217s Gift ATR valideres, kan vi si at denne EA ville ha gjort fortjeneste fra 2000 til 2010 på flere forskjellige valutapar. Resultatene i fjor var ikke særlig gode for dette handelssystemet, da EA ikke kunne tjene gjennom det meste av året da GBPUSD ble fanget i en rekkevidde fra juni 2009 til januar 2010, noe som effektivt gjorde EA inn i et lite trekk ned eller breakeven periode gjennom det meste av året (likevel året endte med fortjeneste). Dette er godt innenfor den anslåtte lengden av en nedtrekksperiode for denne EA, og det som er viktigst, viser denne perioden av handel en veldig god kamp med backtesting-resultater med en samlet kamp av alle de forskjellige mindre profittene, nedtrekker sykluser og antall miste og lønnsomme handler. Denne EA vil definitivt fortsette å bli brukt på Asirikuy og vil definitivt fortsette å være en viktig del av alle mine live trading porteføljer. God8217s gave ATR har uten tvil vist sitt potensial for langsiktig lønnsomhet og evne til å bevare kapital under ugunstige markedsforhold. Vi har også lært mye om denne ekspert8217s megleravhengighet og forskjellene mellom de forskjellige kurrenparene og innstillingene som brukes. Fra i dag (etter at nyhetsbrevet er sendt), vil en backlive testing consistency-seksjon som viser alle analyser av tilbakevendende testkonsekvenser av alle God8217s Gift ATR-forekomster, bli inkludert i asirikuy samt de vanlige myfxbook-private sidene som viser hver forekomst8217s live oppdatert ytelse. Selvfølgelig, hvis du ønsker å lære mer om gud8217s gave ATR, sin handelslogikk og hvordan du også kan bruke den til å handle med langsiktig lønnsomhet i tankene, vær så snill å vurdere å kjøpe min eBok på automatisert handel eller bli med Asirikuy for å motta alt eBok kjøp fordeler, ukentlige oppdateringer, sjekke livekontoer jeg kjører med flere ekspertrådgivere og komme i veien mot langsiktig suksess i forexmarkedet ved hjelp av automatiserte handelssystemer. Jeg håper du likte artikkelen

No comments:

Post a Comment